Gästbloggare Jennie!

Publicerat: 2011-08-03 Kl: 12:16:00 | I kategori: Gästblogg


Hej alla glada bloggläsare!

Tänkte dra igenom lite allmän info om mig själv här och nu :)

Namn:
jennie ''purran'' purvins
Född: fredag den jävla 13e (juni 1994)
Bor: i ett stort hus mitt ute i skogen tsm med mina 6 grannar (y)
Hårfärg: blond rakt igenom!
Blogg: jag bloggar om precis det jag känner för, så med andra ord allt mellan himmel och jord
Intressen: Hästar, musik och vänner.

jaa dedär var lite snabbt om mig!
mer utvecklat så kan vi väl säga såhär, jag bor på en gård utanför norrköping tillsammans med min mor och far då mina bröder har flyttat. har förtillfället 3 hästar hemma på gården och en unghäst hos en av mina tränare.
1 av mina djur lånar jag bara ifrån holmtebo (en Dponny) men ser henne som min egna, kanske känner igen oss från tävlingar (holmtebo our winnie) den vita sago hästen med grymt stor och lockig svans.
har även en till vit ponny vid namn hectica som jag ridit in helt själv då jag fick henne som 4 åring tror jag och nu är hon 11, så ja vi har haft några år tillsammans. sen mitt senaste tillskott är holmtebo dunphy, som är bara 4 iår. gick 3års testet förra året och tog hem hela skiten typ. så jag köpte alltså sveriges bästa 3åring :) en super mysig kille.. mer finns att läsa på bloggen om mina hästar :)

förutom att rida och tävla mke så håller jag på med musik. något som jag gjort hela mitt liv
älskar att sjunga och gör det hela tiden :) har även det som ett deltids jobb då folk letar musik underhållning osv.
jag har även fått turen att sjunga för anders bagge och även börjat jobba tillsammans med honom vilket är en grym känsla! eller mer obeskrivlig..
spelar både piano och gitarr så varierar mig rätt mke inom musiken. har även kommit fram till att det skulle va coolt att få köra en duett mot nicke då han är jävligt bra på att sjunga! men det är la bara sånt som inträffar i drömmar i guess;)

om jag nu tillslut ska tillägga något helt randome så är jag typ en orm människa utan ryggrad då jag kan göra alla möjliga former med mig själv (y)

men nog om mig nu! vill ni följa mitt liv och allt runt omkring som händer så äre bara att ni checkar in min blogg!!

massa pussar och kramar från mig- http://jenniepurvins.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0