Mina GRYMMA läsare!

Publicerat: 2011-08-02 Kl: 16:01:00 | I kategori: Videoblogg



Svar på era frågor:
1. Gjort en videoblogg om det. Kolla mina tidigare inlägg!
2. Jag mår verkligen SUPER. Bilbo mår jätte bra och är fett-taggad inför SM.
3. SJÄLVKLART. Jag tycker det är sjuktkul när ni kommer fram. Så ABSOLUT, gör det!!!

Alltså tack söta ni för alla de fina orden i denna videon, betyder mycket!
Grymt att ni tycker att min blogg är något positivt att läsa.
Det är det som är hela meningen med min blogg.
Jag vill att ni ska kunna gå in och känna att ni aldrig blir nedstämda eller upprörda över att läsa min blogg.
Det ska vara en positiv upplevelse!:)

NI ÄR GRYMMA LÄSARE.
Keep up the good work med att läsa och kommentera min blogg.
Så lovar jag att sköta mitt, att BLOGGA!;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack för att du svarade!! betyder sjukt mycket att du såg den. KRAM <3

2011-08-02 @ 20:10:35
URL: http://hoppryttarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0