Svaren på era frågor!

Publicerat: 2011-08-07 Kl: 21:19:11 | I kategori: Frågestund


Kan du inte ha bloggträff på gröna lund ? :D
Ska du på sthlm horse show ?
Jo, men det tror jag att vi kan ordna!
Jag planerar det iallafall, om inte något annat kommer upp!

Hej Nicholai!<3
1: rider du bara storhäst just nu?
2: hur går det i kärleks livet om nellie, tkte det bara - poff!
3: Är bilbo såld än?
4:vilka hästar/ponnys tävlar du just nu?
5:Hur lång är du?
6:hur ser din dröm tjej ut? ( längd,utseende,humor,ålder,osv...)

kram Clara!
Älskar din blogg Nicholai, hoppas verkligen min kommenter kommer med!:D<3<3<3
1. Nej, jag rider bara ponny nu!
2. Ja du!;) Det går bra! Fast inget mellan mig och Nellie.
3. Nej, inte ännu!
4. Jag tävlar Bilbo, Mira(Dponny) och Celeste(Dponny).
Alla tre är till salu!
5. Jag är 173cm.
6. Jag har svarat på detta hundra gånger. Men jag tycker insidan är lika viktig som utsidan.
TACK Clara!!!:)

Varm eller kall beasås? :D
Kall!

Hur gick din och bilbos 1 tävling?
vad är bäst med dig själv tycker du ?
/bella
Jag minns faktiskt inte!!!
Min vinnarskalle!

Hur gammal var du när du lärde dig skriva hela ditt namn? xD
Jag minns inte.
Men jag kan det ju nu!;)

Rider du någon storhäst just nu?:)
Gillar du kladdkaka? xPP haha
Kram
Ne, det gör jag inte!!!
Ja, sjukt mycket. För några år sen åt jag det nästan varje dag!

Står Celest hemma hos dig eller hos Sofie ? :)
vem äger den andra D-ponnyn Mira är det Sofies och deras med? :)
Kramar!!
Hemma hos mig!
Nej några från Skövde.

Har tänkt på en sak. Dina inlägg är ofta inlagda tex 18.00.00, eller 13.40.00 eller så. Gör du mycket tidsinställda inlägg? :)
Ja det gör jag.
Ibland har jag mycket tid över på morgonen eller på kvällen.
Då skriver jag ofta flera inlägg för att ni skall kunna få mer uppdatering.
Jag gör detta för att jag vill att det ska vara en jämn uppdatering under dagen.

Dricker/röker du eller något? ;)
Nej, jag dricker eller röker inte.
Jag tycker det är onödigt och dumt.
Prioriterar att lägga den tiden och de pengarna på något annat.

Vilken linje och vilket gymnasium ska du gå? :)
Jag ska gå musiklinjen på Alströmergymnasiet i Alingsås!

4 Snabba!
- Kunna flyga, eller kunna bli osynlig?
- Åka vasaloppet, eller springa marathon?
- Tågluffa runt i världen, eller en charterresa till turistställe?
- Se världen i svartvitt och kunna höra, eller se världen i färg och vara döv?
Flyga.
Springa marathon.
Tågluffa.
Se i svartvitt och kunna höra.

Wazzuuup^^
Här kommer några frågor.
1)Tycker du att åldern är viktig i ett förhållande?
2)Har du gjort något kul i sommar?
3)Skulle inte du kunna ladda upp fler videos när du sjunger? :)
Ha det bäst!
1. Ibland, ja! Ibland, nej! Beror på hur många år och hur personen är.
Ibland kan ju en tjej som är flera år äldre vara omognare än en tjej som är några år yngre.
2. Ja! Tävlat, umgåts med kompisar och chillat!
3. Ja, det ska jag göra!
Sålänge kan ni titta på de jag la upp idag.

Hej Nicke grymt bra blogg!!!! här kommer några frågor:))*
IFALL DU FICK ÅKA TILL VILKET LAND I VÄLDEN DU VILLE, VILKET SKULLE DET DÅ VARA???
IFALL DU FICK TA MED DIG TRE PERSONER/INDIVIDER/PRYLAR, OCH BLI STRANDAD PÅ EN ÖDE Ö MED, VAD SKULLE DU DÅ TA MED OCH VARFÖR????
Tack FÖR EN GRYMM BLOGG//ELIN
Spanien. Till Langos hus.
Lango, gitarren och Bilbo (så att han kan hjälpa mig att hitta mat).

Hej Nicholai!! Jag har en fråga jag ställt till många killar men inte fått svar.
Jag har alltid undrat får man inte ont i pungen och penisen när man rider tex rider lätt, sitter ner eller om man slår i tex framvalvet!
Mycket tacksam för svar!
Much Lööööve Sara
Nej, jag hade ju aldrig ridit om det var så.
Klart jag har slått mig ibland, men det gör väl ni tjejer också!?;)

Tjenare Nicke!
Kul att träffa dig på Lisse blev jätte Glad!

1.Kan du lägga upp en bild på Celeste?
2.Kände du igen mig när jag vinkade åt dig vid Atmosfear?
3.Hur lång är du?
4.Kan du lägga upp den videon där du och Malou sjunger på talangjakten?
Saknar er allihop!!
Kram :) MVH Dina!

1. Det finns flera bilder på Celeste. Men kolla på bilder från förra helgen så ser du hur hon ser ut!
2. Japp!
3. Jag är 173cm.
4. Finns det någon film på det?:)
Kram!

Resten av svaren kommer senare!
Du har fortfarande chansen att få svar på just DIN fråga!

Kommentarer
Postat av: Theresé - Dressageroyals

Jag diggar dig, dina hästar och din blogg!

Läser varje dag flera gånger.

Men eftersom jag missade frågestunden så skulle jag vara evigt tacksam om du ville svara på dessa frågor:



Min ungponny's bakskydd är förstora, ska köpa nya snart, kan man hoppa med benlindor då ?



Vilka skydd är godkända på unghästar om man ska tävla lokalt ?



Som sagt evigt tacksam om du vill svara på dessa frågor :)



Peace and love

2011-08-07 @ 21:38:01
URL: http://dressageroyals.blogg.se/
Postat av: Wilma Kullström

fin blogg :D

2011-08-07 @ 21:38:01
URL: http://teamjw.blogg.se/
Postat av: Matilda Martinsdotter - fotoblogg

tycker att bloggen är snygg, kolla in min och emmas nya design... släng gärna in en kommentar och följ oss gärna på bloglovin' :)

2011-08-07 @ 21:55:49
URL: http://zoomsisters.blogg.se/
Postat av: Elin

Tjoo Nicke grymt bra blogg följer den 24/7, men nu till frågor :)

1. Skulle vara kul om du kunde ha en till bloggträff på liseberg så vi som inte kunde komma kunde kan få en till chans.Tror du att du kan ha det ?

2. Hur länge har du haft Bilbo ?

3. Ska du till Bollebygd och tävla snart ?

2011-08-07 @ 23:39:06
Postat av: Elin

Min mobil fick ryck och skickade när jag inte var färdig men hade inga mer frågor utan ville säga tack för allt du gör för dina läsare, kram Elin

(skickade frågor innan min mobil fick ryck och det var om bloggträff, bilbo och bollebygd så du vet att det var jag som skickade dom. Hare bra Nicke ;) <3

2011-08-07 @ 23:47:22
Postat av: clara

Hahahahahah, härlig tjej på näst sista frågan!

Ah, men du verkar ju ganska vettig. Det är bra, lägg pengar på snygg utrustning till hästen istället för cigg och alkohol. Satsar på den själv jag!

2011-08-08 @ 00:14:41
URL: http://claraekholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Wiee nu blir jag glad, fler sångvideos :)

Skriver du egna låtar? :)



När man läser vissa frågor som bloggläsare skrivit till dig, så blir iallfall JAG lite ställd...

BLir det inte pinsamt att svara på vissa´? :S

2011-08-08 @ 00:35:23
URL: http://meuandmylife.blogg.se/
Postat av: Liz

Tjaa Nicke ;D En liten skojig fråga^^, Om du fick välja att rida vilken häst som helst som funnits (Även hästar som inte finns kvar längre), vilken skulle du välja då och varför? =] Du har en grym blogg och rider asbra!^^,

2011-08-08 @ 09:25:54
URL: http://lizhaglund.blogg.se/
Postat av: sofia stenberg

Grym blogg du har!



Bara undrar om du känner någon som heter Anna Ejserholm eller Sofie Ejserholm? Och om du vet om dom har ett skimmelsto som heter Cherie? :)

2011-08-08 @ 09:51:39
URL: http://ponnyn.devote.se
Postat av: Anonym

Alltså är du nästan 2 cm?

Om du är 1.73 CM?

Eller är du 173 CM?

Eller 1.73 M?

:)

2011-08-08 @ 10:39:47
Postat av: Dina

Jag tror Jenny Högström filmade kolla med henne!

2011-08-08 @ 12:04:59
Postat av: Alicia

1. Accepterar du läsare på FB?

2. Vad hette/heter din första häst? :)



Kram Alicia

2011-08-08 @ 12:50:40
URL: http://ullbrostallet.blogg.se/
Postat av: Nathalie / ponnymuppaar

eeh, vilken dag ska du gå på horseshow ? :)

svara i ett inlägg eller en kommentar på min blogg!!! <3

2011-08-08 @ 13:19:50
URL: http://ponnymuppaar.blogg.se/
Postat av: viktoria

rider du Star längre?

Om du inte gör det varför gör du det inte?

2011-08-08 @ 15:22:57
Postat av: Lisa Svanbom :)

WIHH! JAAAA! HAN SKA KANSKE HA PÅ GRÖNAN!

haah nu ska han med i fritt fall

2011-08-08 @ 18:52:26
URL: http://lisastyle.devote.se
Postat av: julia

varför tog du bort din andra blogg ? :)

2011-08-08 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0