Gästbloggare AMANDA!

Publicerat: 2011-08-02 Kl: 12:39:00 | I kategori: Gästblogg


Hej alla Nickes fina läsare, it´s me...Amanda Elvira Månsson AKA Mangemakers wanna be som har bloggen http://amandaelvira.devote.se

Kul att ni röstade på mitt fina Mange bidrag! Jag och mina två kompisar slängde ihop det på max 5 min lite halvt oseriöst så det var kul att ni gillade det! ;)

Kan börja med att göra en kort presentation av mig själv:

Namn
: Amanda (lite smått efterbliven) Månsson
Föd: December 1994
Hårfärg: Okänd för tillfället, en salig blandning av nästa alla färger!
Ras: Homo sapiens (finns troligtvis lite apa på pappas sida med).
Bor: I ett hus, på en gård utanför Jönköping.
Blogg: Skriver om mode, hästar, skönhet, musik, film och massa annat som finns i mitt huvud som har lite för få hjärnceller ibland ;)
Intressen: Rida mina hästar, vara med mina vänner, läsa alldeles för många bloggar samt att sitta på en sten ensam (lite smått emo) och kolla på en sjö som ser likadan ut hela tiden.

Vi har tre ponnys & en häst, sen även en utlånad på foder. En B-ponny som vi köpte av Nicke & en C-ponny som är min systers. Sen har jag en D-ponny och en häst som jag tävlar i hoppning. Läs mer på bloggen om intresse finns (låter som en annons när jag skrev så).

Jag är på de två översta och min syster på de två nedersta om ni inte fattade det :)

Men hur känner jag och Nicke varandra då? Eller det kanske ni inte visste att vi gjorde? Det gör vi iaf!

Jo... För drygt 1 år sedan så köpte min lillasyster hans B-ponny Nibe´s Alladin, världens finaste drömponny kan jag ju tillägga (längst ner till höger på bilden innan). Sen hade vi ju haft kontakt då och då i början med tanke på att Nicke ville veta hur det gick och hur hans lilla prins mår. Sen blev vi tillsammans i januari och har varit det lite till och från. Ni kanske såg oss i Flalsterbo, det fanns ju på en hel del skvallerbloggar x) Vi är inte tillsammans nu dock, men kompisar! :)

Nicke är en as skön och rolig kille som det är svårt att inte skratta runt! Sen rider han så fruktansvärt bra! Är fett impad på hans framgångar, hans vinnarskalle och målinriktade ridning! Så grymt bra jobb har han gjort med alla sina ponnys/hästar!

Tycker inte att jag behöver skriva så mycket mer än såhär, det är oftast ändå ingen som orkar läsa gästbloggsinlägg som täcker en hel sida! Ni har nog fått en liten uppfattning nu ändå!

Om ni undrar något så kan ni bara gå in på min blogg och ställa frågor!

Nu när jag har chansen att göra lite reklam kan jag ju passa på att tillägga att jag ska sälja massa fin utrustning som inte används/är för litet, bland annat en GPA-hjälm, Charles Owen hjälm, Dyón chaps mm.

Sen är ni ju även välkommna att börja läsa om ni av någon anledning skulle bry sig om vad en lite halvt galen tjej som jag gör på dagarna och tycker om :)

Ha det fint! <3
Love / Amanda Månsson, http://amandaelvira.devote.se/ 


Kommentarer
Postat av: Malin

Skitroligt skrivet! :D

2011-08-02 @ 15:02:49
Postat av: AnnaMalin .. <3

Detta gillar vi Amanda! :D <3

2011-08-02 @ 15:26:05
URL: http://annamalinlydenbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0