Dagens!

Publicerat: 2011-08-19 Kl: 20:59:49 | I kategori: Tävling


Fick till en riktigt fin grundomgång med Mira idag.
Men i omhoppningen ville hon inte alls.
Det ÖSREGNADE, så jag förstår henne!

Vi var kloka nog till att packa ihop och åka hem istället för att stanna och hoppa en LA.
Det blir en LA med fina Mira imorgon istället.

Blev så glad för denna kommentaren:

"Nicholai jag måste få Hissa dig idag!
Jag såg när du hoppade uppe på tippen (rpc) nu i förmiddags.
(var prisutdelare hela dagen och satt i domartornet under klasserna) och du skötte dig så fantastiskt bra när din ponny stannade, var stilla i handen, lugn och förstående mot ponnyn :) och i övrigt red du jättemjukt och fint! Riktigt roligt att få se :) så, HISS till dig och hoppas att du kommer igen med ponnysarna och vinner allt istället ;)
Ha det superbra! / Julia"

Känns gott att få en sådan kommentar!:)
Nu ska jag chilla lite...
Ringa Martina kanske?

Kommentarer
Postat av: Juliaaa

haha oj, det var ju lite pinsamt att jag var tvungen att skriva att jag var prisutdelare också... haha men jaja nu vet alla vilken Julia det var av alla tusen som finns... hehe!

Kul att du blev glad, tanken var att ge en liten egoboost efter en tuff dag så det var ju bra att jag lyckades med det :) Haaaaare gött! / julia

2011-08-19 @ 22:27:51
URL: http://ungadressyrryttare.blogg.se/
Postat av: Juliaaa

SV: Haha det är lugnt! Lycka till imon!

2011-08-19 @ 22:52:10
URL: http://ungadressyrryttare.blogg.se/
Postat av: Ella

Då ses vi :)

Kram

2011-08-20 @ 00:37:26
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/
Postat av: Noora

Oj, så snygg Mira e! :)

2011-08-20 @ 19:06:34
Postat av: Juliaaa

Heej igen!

Haha jag måste få fråga....Hur duktig är du på att känna igen folk? Jag blev lite ställd idag för under någon paus gick jag och några kompisar genom lekparken som är vid banan och där stod ju er hästbuss, och även du.. haha och när vi gick förbi toklog du jättestort men jag har ingen aning om det kanske var till någon annan? HAHA mobbat inlägg men jag var tvungen att fråga (Jag funderar alltid på sånt där i flera timmar haha) haare awsoome och lycka till imorgon! / Julia

2011-08-20 @ 20:11:39
URL: http://ungadressyrryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0